Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositorio.sangregorio.edu.ec/handle/123456789/3041
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorZambrano Montes, Lubis Carmita-
dc.contributor.authorSaltos Vélez, Dayanna Sophia-
dc.date.accessioned2023-05-01T19:48:31Z-
dc.date.available2023-05-01T19:48:31Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://repositorio.sangregorio.edu.ec/handle/123456789/3041-
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcodees_ES
dc.titleEstrategias docentes para la inclusión de niños y niñas con Síndrome de Down en el nivel inicial.es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.subtipoN/Aes_ES
Appears in Collections:Trabajo de Titulación de la Carrera de Educación Inicial

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DAYANNA SALTOSformato articulo universidad 16 de febrero.pdf467,1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.